Հաճախակի տրվող հարցեր

Հարգելի գնորդ մենք առանձնացրել ենք ամենահաճախ տրվող հարցերը և մենք տեղադրել ենք համապատասխան թեմատիկ բաժիններում: Եթե, այնուամենայնիվ, ձեր հարցի պատասխանը կայքում չեք գտել` զանգահարեք մեր օպերատորին: ՀՀ օրենսդրության համաձայն: "սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին"

1. Ինչո՞ւ գնումներ կատարել մեզ մոտ:

1) Գնորդը կարող է ապրանքը հետ վերադարձնել, եթե այն չի համապատասխանում իր ակնկալիքներին կամ վնասված է:

2) Գնորդին կառաքվի միայն որակյալ ապրանք` գնորդի ակնկալիքներին չհամապատասխանող ապրանքի կորուստը կկրի Byking.am-ը

Հաճախորդներին կմատուցվի բարձրակարգ սպասարկում:

2. Ինչպե՞ս կապվել մեզ հետ

Մեզ հետ կարող եք կապվել հետևյալ միջոցներով`

Tel: +374 60 50 80 60

Facebook: https://www.facebook.com/bykingstore

E-mail: [email protected]

3. Ի՞նչ եղանակով է իրականացվում առաքումը

Պատվերների առաքումն իրականացվում է ըստ պայմանավորվածության :

Մեզ մոտ գործում են վճարման հետեւյալ եղանակները

-Կանխիկ վճարում

-ARCA վիրտուալ քարտ գրանցելու համար կարող եք այցելել այստեղ`ARCA

Եթե դուք պատրաստվում եք վճարել ARCA/MASTER և VISA քարտերով, ապա սեղմելով VISA/MASTER/ARCA/-ի լոգոն դուք ավտոմատ կերպով կհայտնվեք համապատասխան վճարման համակարգի էջում (նկ.1.1.), որտեղ ազատ տողերում պետք է ճշգրիտ և նույնությամբ լրացնել Ձեր VISA/MASTER/ARCA/ քարտերի տվյալները՝ Մենք վճարումները ընդունում ենք նաև ապրանքը պատվիրատուին հասցնելու ժամանակ՝ կանխիկ: ARCA

4. Ինչպե՞ս վճարել

Եթե դուք պատրաստվում եք վճարել ARCA/MASTER և VISA քարտերով, ապա սեղմելով VISA/MASTER/ARCA/-ի լոգոն դուք ավտոմատ կերպով կհայտնվեք համապատասխան վճարման համակարգի էջում (նկ.1.1.), որտեղ ազատ տողերում պետք է ճշգրիտ և նույնությամբ լրացնել Ձեր VISA/MASTER/ARCA/ քարտերի տվյալները՝

5. Արդյո՞ք ապահովվում է իմ տվյալների գաղտնիությունը

Միանշանակ այո․ մենք Ձեր լրացրած ցանկացած տեղեկատվություն պահում ենք հույժ գաղտնի և օգտագործում միմիայն առաքման նպատակով:

6. Ին՞չ անել, եթե մոռացել եմ գաղտնաբառը

Այցելեք այստեղ գրեք Ձեր կողմից օգտագործվող էլ-փոստի հասցեն, որից հետո համակարգը ավտոմատ կերպով կուղղարկի նշած էլ-փոստի հասցեին հղում, որի միջոցով կկարողանաք ներմուծեք նոր գաղտնաբառը: here, write the e-mail address, that is being used by you, afterwards the system will automatically send a link to the mentioned e-mail address, by means of which you will be able to insert a new password.

7. Հնարավո՞ր է արդյոք, որ ապրանքը նկարագրող տեղեկատվության մեջ լինեն անճշտություններ կամ սխալ ինֆորմացիա:

Մենք հոգացել ենք այն մասին, որ մեր կայքէջում տեղադրված ամբողջ տեղեկատվությունը, այդ թվում գները, լինեն պատշաճ և ճշգրիտ: Բայց հնարավոր են բացառիկ դեպքեր, երբ ինչ-ինչ տեխնիկական պատճառներով կայքում կարող է լինել որևէ սխալ տվյալ: Նախապես հայցում ենք գնորդի ներողամտությունը: Հայտնաբերված սխալն անմիջապես կճշգրտվի և կուղղվի օպերատորի կողմից: Ինտերնետ-Խանութն իրեն իրավունք է վերապահում ցանկացած պահի կատարել ինֆորմացիայի փոփոխություն` առանց նախնական ծանուցման:

8. Ի՞նչ կլինի պատվերի հետ, եթե առաքման համար տրված հասցեն սխալ է եղել:

Խնդրում ենք՝ նախքան պատվերը հաստատելը համոզվել, որ առաքման համար նշված հասցեն ճիշտ է՝ հակառակ դեպքում առաքիչը ստիպված կլինի կապնվել Ձեզ հետ հասցեն ճշտելու , եթե կապը Ձեզ հետ չիրականանա ինչ-ինչ պատճառներով , ապա առաքիչը կապ կհաստատի ապրանքը ստացողի հետ և ճշտել հասցեն, և եթե ստացողը լինի անհասանելի կամ այլ պատճառներով կապ չհաստատվի, ապա առաքիչը ապրանքը կվերադարձնի սրահ։ Ձեզ հետ կապ հաաստատելուց՝ հասցեն ճշտելուց, հետո առաքումը Երեվան քաղաքում կլինի անվճար, իսկ մարզեր՝ գնորդը ստիպված կլինի երկրորդ անգամ վճարել առաքման գումարը։

9. Ես ապրում եմ արտերկրում, ինչպե՞ս կարող եմ ձեռքբերել ինձ դուր եկած ապրանքը, կարո՞ղ եք արդյոք իրականացնել իմ գնած ապրանքի առաքումը:

Մենք առաքում ենք իրականացնում Հայաստանի ներսում:

10. Ի՞նչ տվյալներ են ձեզ հարկավոր

իմնականում բավական է լրացնել միայն այն դաշտերը, որոնք նշված են որպես պարտադիր, բայց հավելյալ տեղեկատվությունը կօգնի մեզ բարձրացնել սպասարկման որակը և հնարավորինս գոհացնել մեր սիրելի հաճախորդներին:

11. Պարտադի՞ր է արդյոք գրանցվել Ձեր կայքում գնումներ իրականացնելու համար

Գրանցվելը Byking.am կայքում պարտադիր չէ Byking.am is not obligatory.

12. Ի՞նչ արժե առաքումը

Պատվերների առաքումն իրականացվում է ըստ պայմանավորվածության

13. Ու՞մ կարող եմ դիմել, եթե դժգոհ եմ ապրանքի, սպասարկման որակից կամ ունեմ առաջարկություններ

Ապրանքի կամ սպասարկման որակի վերաբերյալ Ձեր բողոքները կարող եք ուղղարկել ընկերության տնօրենին, հետևյալ էլ.փոստի հասցեով` [email protected]: Կարող եք նաև զանգահարել +374 60 508060 հեռախոսահամարով:

14. Ե՞րբ կարող եմ ձեռք բերել պատվերը

Ձեր նախընտրած ապրանքատեսակը պատրաստ լինելուն պես մեր սրահից կառաքենք Ձեր նշած հասցեով:

Պատվերների առաքումն իրականացվում է ըստ պայմանավորվածության

Պատվերը կատարելուց հետո ադմինիստրատորը Ձեզ դրա առաքման և կարգավիճակի մասին կտրամադրի տեղեկատվություն:

Առաքումն իրականացվում է ամեն օր:

15. Կարո՞ղ եմ արդյոք միաժամանակ մի քանի ապրանք պատվիրել

Իհարկե, պետք է պարզապես ավելացնել բոլոր իրերը զամբյուղի մեջ և միայն հետո պատվիրել: Սակայն առաքումը կատարվելու է մեկ հեսցեով, եթե ցանկանում եք գնել մի քանի ապրանք և առաքել տարբեր հասցեներով , ապա ամեն ապրանքի համար պետք է ձևակերպեք առանձին պատվերներ։

16. Ինչպե՞ս վերադարձնել կամ փոխանակել գնված իրը

Խնդրում ենք ապրանքը ստուգել տեղում՝ առաքիչի ներկայությամբ, այլապես առաքիչի հեռանալուց հետո, հնարավոր չի լինի վերադարձնել կամ փոխանակել գնված իրը:

17. Եթե չեմ ցանկանում կամ չեմ կարող վճարել ինտերնետով, կարո՞ղ եմ արդյոք վճարումն իրականացնել պատվերը ստանալու պահին:

Այո՛, կարող եք: Մենք վճարումները ընդունում ենք նաև ապրանքը պատվիրատուին հասցնելու ժամանակ՝ կանխիկ: